måndag 27 augusti 2012

Längesen!

Sitter nu hos min käre far, ska sova här inatt, för imorgon ska jag till tandläkaren. (Jäääätte tiiiiidigt btw..) Har inget internet hemma, och mobilinläggen fuckar totalt, så det blir lite dåligt bloggande ett tag innan jag får råd att betala internetet. 

Förövrigt har jag varit på vårdcentralen nu, tog blodprov och fick utskrivet sömntabletter. Proverna var helt normala, och det är HELT UNDERBART att kunna sova igen! Och så har jag gått och blivit laktosintolerant.. Lagom segt, ja..

Schemat har jag ändrat, har hoppat av kurser, så såhär ser det ut nu. Visst är det underbart?



Dom senaste dagarna har bestått av skola, folk och festande, helt underbart! I helgen blir det nog något också. ;)

Nu ska jag beställa hem fotografier som jag ska ställa ut och sälja på konstvandringen om några veckor, skoj! Vi hörs senare!

xoxo

Inga kommentarer: